کد مطلب: 1060
  تاریخ انتشار:  1392/10/18 - 13:28


با اجرای فاز سوم از بوستان جوانمردان ایران؛

رود دره کن از "تهدید" به "فرصت" تبدیل می شود

این مجموعه با محوریت فضای سبز، ایجاد فضاهای تفریحی گردشگری و پذیرایی شکل می گیرد.
download بوستان جوانمردان

با بهره برداری از فاز سوم بوستان جوانمردان ایران، رود دره کن بعنوان یکی دیگر از 7 رود دره پایتخت، به فرصتی برای رفاه، آسایش و تامین هر چه بیشتر سرانه های تفریحی گردشگری در تهران تبدیل خواهد شد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، فاز سوم بوستان جوانمردان ایران در این منطقه حدود 30 هکتار مساحت دارد و عملیات اجرایی آن بزودی حد فاصل بزرگراه شهید حکیم و آزادراه تهران کرج کلید خواهد خورد.
حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « نقشه ها و طرحهای لازم برای اجرای فاز سوم بوستان جوانمردان ایران در حال طی مراحل نهایی تصویب است و بخشی از طرحها و ابنیه های تدارک دیده شده برای اجرای این فاز، از طریق سرمایه گذاری و مشارکت تامین خواهد شد.»
وی در ادامه افزود: « این مجموعه با محوریت فضای سبز، ایجاد فضاهای تفریحی گردشگری و پذیرایی شکل می گیرد و برای اجرای آن زمانی کمتر از 2 سال درنظر گرفته شده است. بخشی از عملیات ساماندهی رود دره کن در فاز سوم بصورت زیرساختی و ساماندهی بستر رودخانه است که در در ادامه فاز اول و دوم صورت می گیرد اما در بخش روبنایی، توسعه فضای سبز را بصورت ویژه در دستور کار داریم. پیست دوچرخه سواری محور درشکه، مجموعه های ورزشی و فضاهای متناسب با نیاز شهروندان از جمله فضاهایی است که در فاز سوم ساماندهی رود دره کن در محدوده منطقه 22 به اجرا در خواهد آمد. »

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری